Coronavirus (COVID-19) en de gevolgen voor je bestelling
Ook bij Gereedschappelijk kunnen we er niet omheen. Corona / COVID-19 heeft een gigantische impact op ons en ons dagelijks doen en laten. Niet alleen als persoon, maar ook als bedrijf worden we, ter bestrijding van/bescherming tegen Corona allemaal beperkt in onze vrijheden. We willen graag dat jij als gewaardeerde klant hier zo min mogelijk merkt. We hebben daarom aan de hand van de richtlijnen en ons gezonde verstand onze werkzaamheden anders ingericht.
DHL-zendingen
Ten gevolge van grote drukte bij DHL zijn er op dit moment vertragingen bij de bezorging aan onze Nederlandse klanten. Hierdoor kan het zijn dat je bestelling één of enkele dagen later wordt bezorgd. Hou hier rekening mee bij je bestelling. Onze excuses!
BPost-zendingen
Ten gevolge van grote drukte bij de Belgische pakketparner van DHL, B-Post, zijn er op dit moment vertragingen bij de bezorging aan onze Belgische klanten. Onze excuses daarvoor. DHL en B-Post zijn druk doende de opgelopen achterstanden in te lopen.
Customer Service blijft ‘gewoon’ bereikbaar
Gelukkig hebben we een heel flexibel team is onze techniek erg up-to-date. Zo kan onze customer service zonder moeite beurtelings thuis en op kantoor werken.
Advies of informatie over je bestelling
Blijf vooral bellen, mailen en whatsappen. Het hele team zit voor je klaar! Uiteraard is het hele team uitgerust met goed beveiligde laptops en is het gewoon mogelijk je order te volgen of de voorraad te checken om te kijken of je gewenste machines, bevestigingsmaterialen of PBM’s voorradig zijn.
Afwijkende levertijden per merk
Uiteraard leveren wij, zolang de veiligheid dit toelaat, direct uit onze voorraad van duizenden machines & verbruiksartikelen zoals bevestigingsmaterialen. Indien wij je product niet op voorraad hebben, kun je de levertijd aanhouden die bij het product staat vermeld. Dagelijks krijgen wij van onze leveranciers updates met betrekking tot levertijden ten gevolge van beperkte of gestaakte productie ten gevolge van Corona. Hierdoor wijken de levertijden van de volgende merken af:
• METABO 8 werkdagen
• RUBI 1-2 weken
• DeWALT 1-2 weken
Je pakketje
Onze medewerkers in ons centrale logistiek centrum zijn in goed overleg voorlopig opgesplitst in 2 vaste teams: een vroege en een late ploeg. Zo lopen er minder mensen op de werkvloer en kan de benodigde afstand tot elkaar veel beter in acht worden genomen. Met deze verandering kunnen we de stroom bestellingen goed verwerken en verminderen we de kans op besmetting.
Is jouw gewenste product direct leverbaar volgens onze webwinkel? Dan wordt jouw bestelling dezelfde dag nog verstuurd als je vóór 17:00 uur besteld hebt. Afhankelijk van de werkdruk bij onze bezorgpartners DHL en TransMission wordt je bestelling de volgende (werk)dag geleverd. Wil je een product bestellen dat niet direct leverbaar is? Weet dan dat we ons uiterste best doen je bestelling zo snel mogelijk bij je te bezorgen. We zijn daarbij echter wel afhankelijk van fabrikanten en importeurs. Gelukkig zijn we bij Gereedschappelijk officieel dealer van elk merk dat wij verkopen, dus de lijnen zijn kort en de leveringen daardoor snel!
De zendingen naar België ondervinden momenteel een vertraging na binnenkomst in de Belgische transit-HUB. Hierdoor kan je zending 1 à 2 dagen later worden bezorgd dan veracht.
DHL houdt zelf ook updates bij over bezorgen tijdens Corona/COVID-19
Samen Sterk Samen Beter!
Namens het hele team van Gereedschappelijk
VEELGESTELDE VRAGEN
- Is Gereedschappelij gewoon geopend?
Ja hoor, onze webwinkels zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar om machines, gereedschap, verbruiksartikelen en bio-ethanol te bekijken en te kopen. Wat we hebben aangepast in onze werkwijze, is niet tot nauwelijks merkbaar voor onze klanten. - Hoe kan ik Gereedschappelijk bereiken?
Gewoon, zoals je altijd gewend was. We blijven namelijk telefonisch en via whatsapp bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 17:30 uur.
• NL: 053 850 84 24
• BE: 02 588 78 97
• Whatsapp: +31615223400
• E-mai: op elk gewenst moment - Wordt mijn bestelling wel verstuurd?
Ja, al je bestellingen van voorraad-artikelen die je op werkdagen vóór 17:00 uur in je winkelwagen doet en afrekent, worden dezelfde dag klaargemaakt voor verzending. Als dat is afgerond, krijg je een email met daarin de Track& Trace-code die later op de avond of ’s nachts geactiveerd wordt.
Bestel je een niet-voorraad artikel, dan vragen we je iets meer geduld te hebben dan onze webwinkel aangeeft. Het kan namelijk zijn dat we een dag langer nodig hebben om het artikel dat je bestelde binnen te krijgen. - Kan ik mijn bestelling bij jullie afhalen?
Nee, maar dat is niets nieuws. Gereedschappelijk werkt uitsluitend op basis van bezorging aan huis, werkplaats of kantoor. Wat wel anders is dan anders: de bezorgers van DHL en TransMission volgen strikte procedures om de verspreiding van het coronavirus in te perken. Werk hier aan mee, houd afstand en laat de bezorger zelf de handtekening zetten op zijn of haar handscanner.
Overigens zijn enkele afhaalpunten van B-Post voorlopig gesloten. Afhalen bij zo’n servicepunt is tijdelijk niet mogelijk.