Klachten

Klachten

Wij doen ons uiterste best om uw bestellingen zo goed mogelijk af te handelen. Echter is het natuurlijk erg vervelend als er onverhoopt toch iets fout gaat met uw bestelling. Wij vragen vriendelijk om in zo'n geval uw klacht via telefoon, e-mail via [email protected] of post zo snel mogelijk aan ons kenbaar te maken. Zo kunnen wij uw klacht zo snel mogelijk oppakken en deze proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.

Onze adresgegevens:

Catapult24 - klachten
Rigtersbleek-Aalten 2a
7521 RB Enschede

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. In 9 van de 10 gevallen komen we er samen wel uit.. mochten dit toch niet slagen, dan kunt ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij zijn aangesloten.