Hoe kan ik een bestelling annuleren of product terugsturen?

Het kan voorkomen dat u een verkeerde bestelling plaatst, of dat je machine onverhoopt kapot gaat.
Om je in deze gevallen zo goed mogelijk te kunnen helpen en informeren kunt je het beste vooraf een retour of reparatie bij ons aanmelden voordat je het product naar ons terugstuurt.
Dit kan het beste via email of telefoon.

Het is belangrijk in de email het volgende te melden:

  1. Het ordernummer van de aankoop
  2. Welk artikel het om gaat
  3. De reden van de retour of reparatie
  4. De contactgegevens waarop we contact met je kunnen opnemen

Zodra uw aanvraag is ingediend wordt deze zo spoedig mogelijk bij ons verwerkt, en tijdens dit proces wordt je op de hoogte gehouden.

Let op: Je bent zelf verantwoordelijk voor onbeschadigd retourneren. Pas als je product onbeschadigd in nieuwstaat en in onbeschadigde productverpakking bij ons is ontvangen en gecontroleerd, kunnen we overgaan tot terugbetaling. Verpak je aankopen daarom het liefst in een omdoos bij retourzending. De originele verpakking of koffer mag niet beschadigd zijn door ductape, plakband, stickers of ander plaksel. Helaas zijn wij anders genoodzaakt schoonmaakkosten of vervanging van het verpakkingsmateriaal in rekening te brengen of zodat we ook de toekomstige eigenaar blij kunnen maken met zijn of haar nieuwe aankoop. In voorkomende gevallen kan het zelfs zijn dat het door jou geretourneerde product niet meer voor de originele prijs verkoopbaar is. In dat geval kunnen we slechts een gedeelte van het aankoopbedrag retourneren.

Voorwaarden

Met het insturen van een garantie of reparatie gaat u akkoord met ons garantie- en reparatievoorwaarden hier kunt vinden