
Klantenservice
Elke werkdag van 08:30u tot 17:00u bereikbaar
per telefoon, mail en via onze chat!
Elke werkdag van 08:30u tot 17:00u bereikbaar
per telefoon, mail en via onze chat!
Snel duidelijkheid zonder wachten.
Bij ons heeft u de mogelijkheid af te rekenen zoals u dat wil, wij accepteren iDEAL, voorafbetaling, Paypal en creditcard (ook diverse buitenlandse creditcards). Meer informatie over betaalmethoden vindt u hier.
Machines uit voorraad leverbaar en voor 22:00 uur besteld wordt de volgende dag uitgeleverd. Door korte lijnen met ons leveranciers zijn machines die wij zelf niet op voorraad hebben over het algemeen leverbaar in 2-5 werkdagen.
Afhalen kan op werkdagen van 08:00 tot 17.00, alleen op telefonische afspraak.
Voor alle door ons geleverde producten geldt een volledige fabrieksgarantie. Bij veel fabrikanten kunt u uw garantie verlengen indien de aankoop daar aangemeld wordt. Meer informatie over verlengde garantie treft u aan op ons garantie-pagina.
Indien een bij Gereedschappelijk besteld product in de garantieperiode defect raakt kunt u het product terugsturen naar Gereedschappelijk. U dient het defect voorafgaand bij ons aan te melden, uitleg van deze procedure kunt u hier terugvinden. Wij zorgen voor de verdere afhandeling van de reparatie.
Gereedschappelijk streeft naar een zo correct mogelijke afhandeling van uw bestelling. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. We doen er dan alles aan om u alsnog tevreden te stellen. U kunt uw klacht richten aan de service afdeling (Klantenservice@gereedschappelijk.nl).
Wij zullen uw klacht binnen 48 uur na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met Stichting Webshop Keurmerk waar Gereedschappelijk bij is aangesloten.
Veelgestelde vragen over ruilen en retourneren
Hoe lang kan ik iets retourneren?
Je hebt 30 dagen de tijd om je bestelling terug te sturen. Dit geldt niet voor shoptegoed, maar wel voor producten die je ermee hebt gekocht.
Wat zijn de voorwaarden?
Stuur het product terug in originele staat, compleet en als het kan in de originele verpakking. Hygiëne- en verbruiksproducten kunnen niet retour.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Binnen 14 dagen nadat je het hebt aangemeld en wij het product terug hebben of een bewijs van verzending hebben ontvangen.
Hoe werkt retourneren?
Meld je retour aan via het retourportaal op onze website. Je kiest daar zelf een verzendmethode. Retourkosten zijn voor eigen rekening.
Wat kan ik niet terugsturen?
Verbruiksartikelen zoals schroeven, kit en lijm nemen we niet terug.
Heb je een machine gebruikt bij asbestwerk?
Bel ons eerst even voordat je iets terugstuurt of een aanvraag indient.
Afbeelding |
---|
Prijs |
Verkoper |
Producttype |
Tags |
Beschikbaar |
Je account, inclusief eerdere bestellingen, is overgezet naar het nieuwe platform. Activeer je account opnieuw om toegang te krijgen.
Je account, inclusief eerdere bestellingen, is overgezet naar het nieuwe platform. Activeer je account opnieuw om toegang te krijgen.
Close