Gereedschappelijk recensies & klantreacties
Sloegen we de spijker op z'n kop?
Wat onze klanten over ons zetten, dat maakt ons heel veel uit! We zetten ons vol enthousiasme en passie in voor al onze klanten. Om te zien of we op de goede weg zijn vragen we feedback en reviews van onze klanten via diverse kanalen.
Deze vraag laten we door onafhankelijk reviewbureau Kiyoh stellen aan klanten die iets bij ons gekocht hebben. Let wel, Kiyoh publiceert elk review van elke klant die iets over ons wil zeggen. Geen uitzonderingen, geen trucs, gewoon puur en eerlijk!
Wat onze klanten over ons zeggen, maakt ons dan ook blij en best een beetje trots.
Ons motto: 'An 't werk. Op naar de volgende goeie review!"
Dit zijn de meest recente Kiyoh reviews uit België
Ik heb een stofkap gekocht voor mijn haakse slijper. Na levering bleek dat er het koppelstuk tussen de stofkap en machine niet bijgeleverd werd. Dit moet je blijkbaar afzonderlijk bij bestellen. Er staat inderdaad bij de omschrijving dat je accessoires kan bij besteld worden met ook een vermelding in de tekst: “onder het knopje direct meebestellen“. Accessoires is een link, direct meebestellen niet. Ook is er nergens een knopje direct meebestellen zichtbaar. Na heel wat zoekwerk op de site vind ik het juiste koppelstuk niet. Geen nood, ik wil het artikel retourneren. Ik kijk op de site hoe het moet en volg de instructies. Hier wordt vermeld dat ik een mail moet sturen en dat ik een replay zou krijgen. Geen mail terug gekregen, niet van gereedschappelijk.nl, niet van gereedschappelijk.be. Bellen dan maar. Hier krijg je een melding dat je zal geholpen worden door een medewerker maar telkens na 5 min wordt de verbinding onderbroken. Je krijgt 14-dagen bedenktijd maar er wordt op geen enkele wijze gereageerd, welke bedenktijd heb je dan?